2011.09.10.
09:18

Írta: barkacs

Jani shortoltad?

Azért, ugye, ezt ti sem gondoltátok komolyan? Értem én, hogy Sanyi bácsi ezen csak nyerhet, a többi meg mehet a levesbe, aztán a népharag is a bankok ellen szól, de ez így akkor is durva. Nem beszélve, hogy a rokonságon kívül kinek van egy összegben annyi a párnába varrva, hogy ki tudja fizetni a hitelét?

Amúgy megint lekéstem róla. Tudom, hogy az én hibám, elvégre a tavaly nyári esetekből, már tanulhattam volna, de akkor is. Legalább egy sms-et küldhettél volna medve jeligével.

Egyébként figyelitek, hogy mennyivel olcsóbb, már a Mol? Szép. A csúcsot, azért sikerült a Gyurinak eltalálni, azért is jár ám a piros pont.

Persze, menjél csak Janikám. Asszonyt csókoltatom.

Update: Nem zörög. Zsebre dolgoztak?

Szólj hozzá!

Címkék: fidesz magyarország lázár jános csányi sándor

A bejegyzés trackback címe:

https://kupak.blog.hu/api/trackback/id/tr273215095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása